نسخه چاپی

 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران طی هفته نخست مرداد ماه، یک هیات تجاری از فعالان بخش خصوصی به کشور بلاروس اعزام خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، پس از ملاقات چندی پیش سفیر بلاروس در تهران با مسعود خوانساری، رییس اتاق تهران، و گفت‌و‌گو بر سر توسعه همکاری‌های اقتصادی بین بخش خصوصی دو کشور، اتاق بازرگانی و صنایع بلاروس با دعوت رسمی از اتاق تهران آمادگی خود را برای پذیرش هیات تجاری بخش‌خصوصی ایران اعلام کرد.

به همین منظور و طبق برنامه‌ریزی معاونت بین‌الملل اتاق تهران، یک هیات تجاری و اقتصادی متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع ایرانی به سرپرستی رییس اتاق تهران، روز سه‌شنبه اول مرداد ماه به بلاروس اعزام می‌شود و در سفری چهار روزه با نهادها و فعالان بخش خصوصی این کشور برای توسعه روابط تجاری به گفت‌وگو و مذاکره می‌نشیند.

زمینه‌های فعالیت هیات اعزامی اتاق تهران محصولات نفتی، شیمیایی، پلاستیکی، مواد غذایی، فلزات و مصنوعات فلزی، گوگرد، محصولات دارویی، سیمان، وسایل نقلیه و کشاورزی شامل کامیون، تراکتور و کمباین و قطعات و متفرعات آن، ماشین‌آلات مکانیکی و اجزای آن، برق و الکترونیک، کاغذ و چوب و خدمات فنی مهندسی است.

اعضای این هیات تجاری، در طول چند روز حضور خود در بلاروس علاوه بر ملاقات با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور، فرصت انجام مذاکرات تجاری رو در رو با تجار و صاحبان صنایع و همچنین بازدید از نمایشگاه‌ها و مراکز صنعتی و کشاورزی بلاروس را خواهند داشت.

 فعالان اقتصادی و اعضای محترم اتاق بازرگانی کرمان که علاقمند به همراهی این هیات در سفر به بلاروس هستند می‌توانند حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 29 خرداد ماه 1398 از طریق لینک زیر ثبت‌نام و آمادگی خود را اعلام کنند.

 

"لینک ثبت نام"

 

لازم به ذکر است سایر اطلاعات تکمیلی از جمله اطلاعات پرواز، هتل محل اقامت، هزینه های مربوطه و برنامه های دقیق سفر متعاقبا اعلام خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88719011 021در معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران تماس بگیرند.

powered by social2s