نسخه چاپی

رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان گفت: پس از برگزاری گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور در سال گذشته به میزبانی اتاق کرمان و پیگیری این نمایندگان، تاکنون 12 گروه از گردشگران ژاپنی از جاذبه‌های استان کرمان دیدن کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، مهدی سیاوشی در نشست جمعی از مدیران گردشگری ژاپن با استاندار، افزود: این گروه های گردشگری از طریق جزیره قشم و بندرعباس به شهرستان های جنوبی استان مانند جیرفت و قلعه گنج سفر کردند و برخی جاذبه ها مانند تمدن جیرفت بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته است. وی ادامه داد: این گردشگران پس از اقامت در جیرفت و قلعه گنج از سایر مناطق گردشگری استان مانند کرمان، شهداد، ماهان، بم و... نیز بازدید کردند.

استاندار کرمان نیز در ادامه این نشست گفت: پیشنهادهای مطرح شده برای توسعه اطلاع رسانی با موضوع جاذبه های گردشگری کرمان، امکان برقراری پرواز بین کرمان و ژاپن و سایر امکانات مورد نیاز گردشگران ژاپنی را پیگیری می کنیم. محمدجواد فدائی، بر پیگیری موضوع ارتقای رتبه ایران در ژاپن برای ورود گردشگران ژاپنی و توسعه ارتباطات تاکید و از حضور مسئولان آژانس های گردشگری ژاپن در استان کرمان تقدیر کرد. وی ادامه داد: امیدواریم این حضور و بازدید انجام شده، شروع خوبی برای تقویت و رشد ارتباط گردشگری بین کرمان و ژاپن باشد.

در این نشست برخی مدیران آژانس های گردشگری ژاپن به بیان نظرات و پیشنهادهای خود برای توسعه گردشگری کرمان و ژاپن پرداختند.

powered by social2s