نسخه چاپی

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت های اتاق بازرگانی کرمان در سطح ملی و استانی قابل توجه و موثر است، گفت: هیات نمایندگان اتاق کرمان در بخش های بازرگانی و بانکی با حضور مستمر و موثر در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، پیگیر مسائل و مشکلات تولید و صادرات هستند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان به نقل از دفتر رفسنجان در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی این شهرستان و صادرکنندگان نمونه، احمد انارکی محمدی افزود: باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی بیش از پیش تقویت شود که بخشی از این مهم توسط فعالان اقتصادی محقق می شود.

وی ادامه داد: باید برای شرایط اقتصادی فعلی شهرستان رفسنجان با توجه به کاهش تولید پسته، باید با تشکیل کارگروهی به همفکری بیشتر بپردازیم. رئیس دفتر نمایندگی اتاق کرمان در رفسنجان گفت: این شهرستان به عنوان یکی از مناطق صادراتی کشور همواره مورد توجه بخش خصوصی بوده و اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی خود را موظف به ارائه خدمات به اعضای می داند.

محمدعلی محمد میرزاییان افزود: حضور پنج صادرکننده نمونه از رفسنجان در جمع صادرکنندگان برتر استان در سال 1397 نشان از تلاش و پیگیری های مجدانه تولیدکنندگان صادراتی این شهرستان دارد. رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق کرمان بیان کرد: برای حل مشکلات و مسائل صادرکنندگان به ویژه در حوزه های بانک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و به صورت خاص بخشنامه ارزی، به صورت مرتب با نمایندگان خود در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ارتباط بوده ایم .

گفتنی است در این نشست، فعالان اقتصادی نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مشکلات قانونی موجود در بخش های تولید و صادارت بیان کردند و همچنین از فعالیت های نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به پاس همراهی با بخش خصوصی تقدیر شد.

 

powered by social2s