نسخه چاپی

رئیس اتاق کرمان گفت: در شرایط  فعلی تصویر مشخصی از 20 سال آینده کرمان در حوزه های کشاورزی، معدن، صنعت و... وجود ندارد زیرا برخی مشکلات و کمبودها را باور نکرده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، سید مهدی طبیب زاده در جمع روسا و نمایندگان تشکل های بخش خصوصی افزود: کرمان دومین استان کشور از نظر مصرف آب است و بشدت با کمبود آب روبروست اما این مشکلات را باور نداریم. وی با تاکید بر اینکه از این موضوعات مهم غافل هستیم، اظهار کرد: وظیفه بخش خصوصی این نیست که مسائل کلان استان را حل کند اما باید با تعریف یک سیستم و تعیین ضرورت های استان، مطالبه گری را آغاز کنیم.

طبیب زاده، هم‌افزایی، همدلی، همکاری، پرهیز از موازی کاری همه تشکل های بخش خصوصی و تقسیم وظایف بین آنها را در تصمیم گیری و تصمیم سازی برای استان و کشور بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: در حال حاضر حمایت از بخش خصوصی که با همه مشکلات به فعالیت خود ادامه می دهند، ضروری است. رئیس اتاق کرمان تصریح کرد: اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون، خانه کشاورز، خانه صنعت و معدن، سازمان های نظام مهندسی و... می توانند دست به دست هم دهند و با تهیه یک نقشه راه برای فعالیت با یکدیگر، به اهداف مشخص خود سریعتر دست یابند.

 گفتنی است در این نشست روسای اتاق های اصناف و تعاون، روسای خانه صنعت و معدن و کشاورز و نمایندگان سازمان های نظام مهندسی حضور داشتند و بر تشکیل تشکلی مشترک برای حمایت بیشتر از بخش خصوصی تاکید کردند.

powered by social2s