نسخه چاپی

رئیس اتاق کرمان گفت: آموزش مودیان مالیاتی با هدف آشنایی با قوانین و مقررات این حوزه در برنامه های سال 96 اتاق گنجانده شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، سیدمهدی طبیب زاده در نشست با مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان، افزود: با اطلاع و آگاهی از قوانین مالیاتی، مالیات ها وصول می شود، وقت کمتری هدر می رود و تعداد پرونده های مالیاتی نیز افزایش نمی یابد. وی در ادامه پیشنهاد امضای تفاهم نامه بین اتاق کرمان و اداره کل مالیاتی استان را مطرح و اظهار کرد: در این تفاهم نامه مواردی در نظر گرفته می شود تا ضمن حمایت از فعالان اقتصادی، به وصول مالیات و شفافیت فعالیت ها کمک کند. طبیب زاده، از همراهی های اداره کل مالیاتی استان کرمان در سال گذشته قدردانی و تصریح کرد: ضمن اینکه همه موظف به پرداخت مالیات هستند امیدواریم مالیات به حق گرفته شود تا در سال جاری، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تحقق یابد.

در ادامه مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع اولویت کاری ما بوده است، گفت: کمک به مودیان مالیاتی و راهنمایی و تکریم آنها در سال گذشته باعث شد هم مالیات ها وصول شود و هم تا حد امکان رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد. محمد سلمانی، خاطرنشان کرد: اداره کل مالیاتی استان تلاش می کند واحدهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی و حتی هیچ واحد صنفی کوچکی به دلیل مشکلات مالیاتی تعطیل نشود.

powered by social2s