بخشنامه اعتبار کارت و زمان ثبت نام انتخابات

انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی در بخشنامه ای تاریخ اعتبار کارت برای ثبت نام را به صورت مشروط تا 11 بهمن کافی دانست .

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان کرمان ، انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های کشور در این بخشنامه اعلام کرده است بر اساس درخواست تعدادی از اعضای هیات نظارت بر انتخابات اتاق شهرستان ها ، در خصوص آن دسته از داوطلبانی که زودتر از روز 28 اسفند 93 عضویت آن ها خاتمه می یابد ، کارت عضویت داوطلب باید تا تاریخ 11 بهمن یعنی روز پایان ثبت نام اعتبار داشته باشد و داوطلب موظف است تا تاریخ 18 اسفند یعنی روز برگزار یانتخابات نسبت به تمدید کارت عضویت خود اقدام نماید.

انجمن نظارت بر انتخابات در ادامه همین بخش آورده است داوطلب بایستی در زمان ثبت نام ، یک تعهدنامه مکتوب مبنی بر تمدید کارت عضویت خود تا تاریخ 18 اسفند 93 ارایه نماید ، در غیر این صورت ثبت نام و نامزدی وی باطل می شود.

انجمن نظارت در بخش دیگری از اطلاعیه خود اعلام کرده است اتاق های بازرگانی در روزهای پنج شنبه و جمعه ، نهم و دهم بهمن ماه نیز طبق روال اداری بایستی پذیرای داوطلبان برای ثبت نام باشند.