اطلاعیه انجمن نظارت بر انتخابات

بر اساس اعلام انجمن نظارت بر انتخابات هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی ، روند ثبت نام داوطلبان به شرح زیر می باشد :

1 - ابتدا به وب سایت ثبت نام به آدرس : www.cscs.ir:90 مراجعه  و مراحل ثبت نام الکترونیکی را انجام دهید .بعد از تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی ، درخواست شما در کارتابل الکترونیکی مدیر بازرگانی اتاق کرمان قرار می گیرد

2 -  به بخش بازرگانی اتاق کرمان مراجعه فرمایید و تاییدیه بخش بازرگانی را دریافت ، امضا و به همراه مدارک ثبت نام تحویل نمایید . حضور شخص داوطلب برای تکمیل فرم در محل دبیرخانه انتخابات الزامی است.

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی : اصل و کپی کارت عضویت یا بازرگانی و دو قطعه عکس 4*3

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی : اصل و کپی کارت عضویت یا بازرگانی و دو قطعه عکس 4*3 از مدیر عامل ،تصویر روزنامه رسمی آخرین تغییرات هیات مدیره .(چنانچه رییس هیات مدیره به جای مدیر عامل داوطلب عضویت در هیات نمایندگان اتاق باشد اصل صورتجلسه اعضای هیات مدیره دایر بر معرفی رییس هیات مدیره مورد نیاز است.)

شرایط داوطلبان : داوطلبان باید دارای تابعیت ایرانی و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ،  دارای کارت عضویت یا بازرگانی معتبر از اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ( اعضایی که دارای کارت بازرگانی هستند به صورت پیش فرض کارت دارای کارت عضویت هستند ) ،  حداقل سه سال سابقه عضویت مستمر یا غیر مستمر  در اتاق های بازرگانی ، عدم سابقه ورشکستگی به تقصیر و تقلب ، و عدم محکومیت به مجازاتی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شود ، باشند .

زمان ثبت نام : از روز شنبه چهارم بهمن ماه تا روز شنبه یازدهم بهمن ماه ، هر روز از ساعت 8 و سی دقیقه تا ساعت 16 و سی دقیقه می باشد.

 توجه فرمایید :

1 - اعتبار کارت شما باید حداقل تا 28 اسفند 93 باشد .

2 - با توجه به این که سامانه ثبت نام ،  ایرادهای احتمالی عضویت شما را به صورت خودکار ، احصا و به اطلاع می رساند و لازم است که شما ایرادات احتمالی را برطرف نمایید ، پس هر چه سریع تر برای ثبت نام اقدام فرمایید تا زمان کافی برای رفع ایرادات احتمالی داشته باشید.

3 - ثبت نام در چهار گروه بازرگانی ، صنعت ، معدن و کشاورزی انجام می شود.

  راهنمای ثبت نام داوطلبان در وب سایت انتخابات